czwartek, 27 września 2007

A co się działo ostatnio.

Www Lesbijka Org Pl

  • Siadam na łóżku i zdejmuję sweter, ciepło się zrobiło. Opierając się na łokciach, nacisnąłem na pilota od wierzy stereo, jak gdyby leżał tam nieprzypadkowo. Słyszę kojące dźwięki gitarowych ballad najlepszych zespołów na przestrzeni dziejów: Metallica, Led Zeppelin, Aerosmith, Queens i wiele innych.
  • - Tak, moje.
  • była silniejsza ja nie mogąc nabrać powietrza po minucie siniałem i niekiedy traciłem przytomność.
  • Boże, Www Lesbijka Org Pl jaki on piękny - pomyślała, to tylko model,
  • Jeśli ktoś czytał moje poprzednie opowiadania wie, że ja i mój facet jesteśmy sobą wciąż nienasyceni. A co się działo ostatnio...
  • - Www Lesbijka Org Pl To bylo cudowne ...
  • Spróbowałam jeszcze raz, głośniej, znowu bez efektu. To nie były struny głosowe - nie mogłam nawet szeptać. Zupełnie jakbym zapomniała, jak się mówi. Jakby ktoś przeciął nerwy między www lesbijka - moim mózgiem a ustami. Zdziwiłam się moją spokojną reakcją. Żadnego szoku, paniki. Jeszcze parę razy spróbowałam wydać jakieś dźwięki i dałam sobie spokój. Przecież mówił, że odbiera mi głos. Www Lesbijka Org Pl Leżałam samotnie wyciągnięta na białej pościeli i rozglądałam się po małej sypialni. Białe ściany, trochę boazerii, jakiś kiczowaty obrazek, delikatne światło sączące się przez zasunięte żaluzje.
  • Przez chwilę chodził po łazience jak po muzeum, oglądając obrazy, a ona siedząc na brzegu wanny mogła go podziwiać. Migotliwe światło świec zacierało kontury jego doskonałego ciała wyłaniającego się z półmroku. Przytłumione kolory i nierówna faktura plam jest lesbijką farby, nadawały mu tajemniczy wyraz. Był oszałamiający. Chłonęła ten obraz, pragnąc zapamiętać go jak najdokładniej. Tak właśnie chciałaby go namalować.
  • Zaczęła krzyczeć z rozkoszy. Nagle facet przerwał i trzymając ją za uda przesunął w stronę sedesu. Położył się na nim i trzymając ją za rękę przysunął nad siebie. Usiadła na nim, wprowadzając kutasa do cipki. Masz jakiś krem - zapytał drugi facet. Nie wiedziała, o co mu chodzi. On jednak podniósł jej torebkę i wyjął z niej krem. Zaczął smarować swojego kutasa tym kremem i zbliżać się do niej. Ukucnął i poczuła jak zaczął wsuwać go w jej odbyt. Jęknęła, czuła w sobie dwa kutasy rozsadzające jej wnętrzności.
  • Usiadła na brzegu wanny i odkręciła gorącą wodę. Powoli pierwsze krople rozbijały się o pusta wannę. Odwróciła się i sięgnęła po kwiatowy Www Lesbijka Org Pl płyn do kąpieli. Patrzyła się jak gęsta, różowa galaretka wlewa się do wanny. Popatrzyła się teraz na lustro i dotknęła dłonią swojej piersi. Patrzyła się na ich odbicie i swoją rękę, która powoli zaczęła się Www Lesbijka Org Pl po nich poruszać i je głaskać. Zerknęła na wodę. I zaprzestała pieszczoty. Już idę - powiedziała do siebie na głos. Schyliła się i rozpinała powoli podwiązki, poczym zwinnym ruchem zsunęła je z nóg. Wstała i zdjęła majtki, pozbywając się ich z nóg jednym ruchem stopy.
  • Brak komentarzy: